Facebook pagina Trooper pagina Contact pagina

Groot Orkest

Onze vereniging bruist als nooit tevoren. Het grote orkest bestaat uit zo'n 80 leden en staat onder leiding van Benny Laureyn. Alle generaties zijn vertegenwoordigd en de gemiddelde leeftijd ligt rond de vijfendertig. Zij repeteren elke vrijdag en trekken eens per jaar samen op weekend. U kunt hen aan het werk horen tijdens de concerten en de stoeten waar ze aan deelnemen, net zoals ze tijdens het Kerstshoppen de straten van Leuven voorzien van kerst-klanken. Bovendien organiseren de leden jaarlijks een spaghettidag en een truffelverkoop. Het Ceciliafeest is een mooie traditie die natuurlijk in ere wordt gehouden.

Wil je meespelen? Dat kan. Wij spelen orkestwerken van niveau uitmuntendheid en eerste divisie en repeteren ieder vrijdag van 20u15 tot 22u15 in de Vlierbeekzaal van de Abdij van Vlierbeek. Neem contact op via het contactformulier.